Image

Inloggen

Introductie - technische uitleg - klachten/ideeën
Tineke54

Inloggen

Post by Tineke54 » Fri Jun 16, 2023 5:30 pm

Ik heb een vraag
Als ik in t winkeltje wil komen moet ik gebruikers naam intikken als ik gebruikersnaam waar ik mee geregistreerd sta gebruik kan dat niet als ik er wat achter zet kan ik wel opmeet forum. . Maar ik kan niet inloggen met mijn ww. Nieuw wachtwoord aanvragen is ook een probleem.

Ik sta twee keer geregistreerd ik kan niet op mijn profiel komen en me ook niet afmelden. 1keer als muti1954 en 1keer als Tineke .
Ik wil me helemaal afmelden en weer opnieuw kunnen registreren . Hoe gaan we dat doen.
User avatar
Nicolaas
Posts: 814
Joined: Mon Jan 30, 2023 1:31 pm
Contact:

Re: Inloggen

Post by Nicolaas » Sat Jun 17, 2023 8:00 am

Ik stuur je een mailtje met nieuwe inloggegevens Tineke
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift that's why it's called 'the present'. (Eleanor Roosevelt)
Tineke

Re: Inloggen

Post by Tineke » Sat Jun 17, 2023 8:17 am

Tineke, even dit berichtje als testje dat je onder je nieuwe inloggegevens het forum op kunt. Deze inloggegevens, cq je nieuwe achtwoord stuur ik je pert mail toe. Mocht je die binnen krijgen bij je gewone post kijk dan even in de spam. PS je zult met inloggen misschien wel te maken krijgen met de captcha beveiliging, eventjes een paar hoofdletters/cijfers intypen. Dat komt doordat met de naam Tineke te vaak onjuist is ingelogd. Wanneer je met een andere gebruikersnaam wilt beginnen zul je vrees ik ook een ander emailadres moeten gebruiken om je te registreren. Heb je nog een emailadres dat je niet gebruikt hebt voor je registraties hier dan zal dat natuurlijk geen probleem zijn.
User avatar
Nicolaas
Posts: 814
Joined: Mon Jan 30, 2023 1:31 pm
Contact:

Re: Inloggen

Post by Nicolaas » Sat Jun 17, 2023 8:21 am

Als Tineke ben ik nu weer uitgelogd dus Tineke, je moet nu gewoon op het forum kunnen komen, de email met je nieuwe wachtwoord is 08:20 naar je gmail verzonden
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift that's why it's called 'the present'. (Eleanor Roosevelt)
Tineke54

Re: Inloggen

Post by Tineke54 » Thu Jun 22, 2023 5:18 pm

Ik heb geen mail gezien Nicolaas 🫣

Ik log nu elke keer in met Tineke54 en mijn e-mail adres.ik kon altijd gewoon op het forum zonder in te loggen .Maar ik kan niet op mijn profiel komen. Ik heb al eens op mijn g.mail adres geregistreerd ook dat lukt niet. Als ik mijn account kan verwijderen kan ik mij wel opnieuw registreren. Dan is mijn e-mailadres er ook uit.


Last bumped by Anonymous on Thu Jun 22, 2023 5:18 pm.
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest