Image

Sibine's coffeecorner

De ontmoetingsplaats om gezellig bij te kletsen
sibilla68

Sibine's coffeecorner

Post by sibilla68 » Tue Mar 14, 2023 9:57 am

Hallo lieve vrienden, de coffeecorner is weer open. Schenk jezelf in, stuur foto's en dergelijke, iedereen is welkom in mijn toko, plaats genoeg. :D
Image
hehety
Posts: 704
Joined: Sun Jan 29, 2023 12:37 pm
Contact:

Re: Sibine's coffeecorner

Post by hehety » Tue Mar 14, 2023 10:24 am

Goedemorgen, Sibilla.
Ik ben ook weer van de partij. Het zal even wennen zijn. Zeker met foto's, maar de mogelijheid is er. Dus komt het wel goed. Ik vind het er fijn om toch weer een min og meer prive-stekje te hebben :mrgreen:
Image
Mod
Posts: 7
Joined: Sun Feb 12, 2023 11:44 am
Contact:

Re: Sibine's coffeecorner

Post by Mod » Tue Mar 14, 2023 10:37 am

Dit gezellige topic heb ik verplaatst naar het Grand café. Ik wens jullie veel plezier in deze corner!
User avatar
joke
Posts: 1251
Joined: Sun Jan 29, 2023 4:06 pm
Contact:

Re: Sibine's coffeecorner

Post by joke » Tue Mar 14, 2023 11:22 am

Hallo
Last edited by joke on Mon Feb 19, 2024 9:38 pm, edited 1 time in total.
sibilla68

Re: Sibine's coffeecorner

Post by sibilla68 » Tue Mar 14, 2023 11:31 am

leuk Joke, dat je het gevonden hebt. Ik moet zelf nog even zoeken, het staat nu onder Grand café, merk ik. Henny heeft ook wat gepost, moet ik even lezen :shock: 8-)
sibilla68

Re: Sibine's coffeecorner

Post by sibilla68 » Tue Mar 14, 2023 11:34 am

Ja hoor moderator, is goed zo. Grand café past beter bij ons.
User avatar
Nicolaas
Posts: 814
Joined: Mon Jan 30, 2023 1:31 pm
Contact:

Re: Sibine's coffeecorner

Post by Nicolaas » Tue Mar 14, 2023 11:36 am

Ontzettend leuk dat je hier bent en dit topic hebt geopend Sibilla!
Wanneer je je registreert en hier ook inlogt (linksboven op de blauwe balk onder het parktafereel) zijn er meer forum-functies om gebruik van te maken, bv persoonlijke berichten sturen. Misschien wist je dat al, maar het zal geen kwaad kunnen dat nog eens te vermelden denk ik.
Succes :)
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift that's why it's called 'the present'. (Eleanor Roosevelt)
sibilla68

Re: Sibine's coffeecorner

Post by sibilla68 » Tue Mar 14, 2023 11:39 am

Ik krijg alles twee keer. Hoe wis ik die tweede?



Hoi Henny, leuk jou hier nu ook te zien. Hopelijk krijgen we de anderen ook zo ver.☕🤓
sibilla68

Re: Sibine's coffeecorner

Post by sibilla68 » Tue Mar 14, 2023 11:41 am

Hallo Nicolaas, het is nog wat experimenteren. Weet jij hoe ik die tweede reply er weer uit krijg? Bovendien vind ik de confirmation code soms heel onduidelijk.
hehety
Posts: 704
Joined: Sun Jan 29, 2023 12:37 pm
Contact:

Re: Sibine's coffeecorner

Post by hehety » Tue Mar 14, 2023 11:52 am

:D :D :D Ik heb geen idee :D :D :D
Mod
Posts: 7
Joined: Sun Feb 12, 2023 11:44 am
Contact:

Re: Sibine's coffeecorner

Post by Mod » Tue Mar 14, 2023 11:54 am

Sibine ik heb net even voor je alle tweede posts onzichtbaar gemaakt. Wat me opvalt is dat je niet ingelogd lijkt te zijn want ik kon je ook geen persoonlijk bericht sturen met de mededeling dat ik je topic naar het grand café had verplaatst. Als je inlogt kun je in elk geval al je dubbele berichten wissen, kun je berichten ontvangen en versturen in je persoonlijke berichten en wellicht dat je dan niet meer dubbel post.

Groeten Pien namens het moderator team
User avatar
Nicolaas
Posts: 814
Joined: Mon Jan 30, 2023 1:31 pm
Contact:

Re: Sibine's coffeecorner

Post by Nicolaas » Tue Mar 14, 2023 12:33 pm

sibilla68 wrote:
Tue Mar 14, 2023 11:41 am
Hallo Nicolaas, het is nog wat experimenteren. Weet jij hoe ik die tweede reply er weer uit krijg? Bovendien vind ik de confirmation code soms heel onduidelijk.
Die is heel onduidelijk vaak Sibilla, heb hem nu tijdelijk uit gezet, dus het zou nu zo moeten zijn dat je die bevestigingscode kunt overslaan. Probeer het eens. Eenmaal ingelogd kun je ook zelf een bericht verwijderen zolang er nog niet op gereageerd is
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift that's why it's called 'the present'. (Eleanor Roosevelt)
hehety
Posts: 704
Joined: Sun Jan 29, 2023 12:37 pm
Contact:

Re: Sibine's coffeecorner

Post by hehety » Wed Mar 15, 2023 8:24 am

Goedemorgen allemaal!
Laten we weer met een nieuwe dag beginnen en niet vergeten te stemmen.Het is geen plicht, wel een recht waar je als burger gebruik van moet maken. Anders ook niet klagen als het niet gaat zoals je wilt.

Met mij kontje gaat het nu niet zo best. De derde dag. Alles is nu veel strammer en pijnlijker. Ook mijn hamstrings. In en uit bed komen was ook een pijnlijke bedoeling, maar vanaf morgen gaat het gewoon weer de goedde kant op. :mrgreen:

Tijd voor mijn ontbijt en natuurlijk voor iedereen. Koffie!

Image
hehety
Posts: 704
Joined: Sun Jan 29, 2023 12:37 pm
Contact:

Re: Sibine's coffeecorner

Post by hehety » Wed Mar 15, 2023 8:51 am

Even een leuke koffiehoekje er bij gezocht. :D
Image
User avatar
joke
Posts: 1251
Joined: Sun Jan 29, 2023 4:06 pm
Contact:

Re: Sibine's coffeecorner

Post by joke » Wed Mar 15, 2023 10:00 am

Goedemorgen
Last edited by joke on Mon Feb 19, 2024 9:38 pm, edited 1 time in total.
hehety
Posts: 704
Joined: Sun Jan 29, 2023 12:37 pm
Contact:

Re: Sibine's coffeecorner

Post by hehety » Wed Mar 15, 2023 11:17 am

Joke, je wilt het niet geloven, maar bij ons stond er een lange rij voor het stemmen. Zo druk heb ik het hier nog niet eerder gezien. :shock: Zeker niet voor de provinciale staten. Ik moet er wel bij zeggen; wat ik zag was minstens boven de 50 8-)
Ik ga zo bij 50 nog even een puzzel plaatsen
User avatar
joke
Posts: 1251
Joined: Sun Jan 29, 2023 4:06 pm
Contact:

Re: Sibine's coffeecorner

Post by joke » Wed Mar 15, 2023 11:50 am

:roll:
Last edited by joke on Mon Feb 19, 2024 9:39 pm, edited 1 time in total.
hehety
Posts: 704
Joined: Sun Jan 29, 2023 12:37 pm
Contact:

Re: Sibine's coffeecorner

Post by hehety » Wed Mar 15, 2023 3:41 pm

Wat leuk voor je. Een trotse oma die zo de bevindingen van haar kleinzoon toch wat kan volgen :D

https://www.jigidi.com/solve/d0uq5oek/i ... l-helmond/
Nou, hier een puzzel plaatsen. Dat lukt nog even niet.
Ik sluit af en wens iedereen een fijne avond toe en smakelijk eten
Image

Link van de puzzel lukt wel! :mrgreen:
Sibilla

Re: Sibine's coffeecorner

Post by Sibilla » Wed Mar 15, 2023 5:20 pm

Hallo dames Hehety en Joke, ik was even niet zo actief vandaag in de koffiehoek. Eerst gezwommen, toen naar de overkant (pannenkoeken uitgedeeld), daarna gestemd en wat boodschappen gedaan. Het kwam er gewoon niet van. Oja, ook nog even in de tuin gezeten.
Ja, hier stond ook een hele rij om te stemmen. Wij konden ook nog een referendumformulier invullen over de plaats van een nieuw gemeentehuis. Dat gingen we niet doen, het zal ons worst wezen waar dat komt te staan. Bovendien is renovatie ook nog een optie, en veel goedkoper bovendien. Ze doen maar.

Oei Henny, dat is niet zo fraai, die kont van jou. 😵😵Stramme spieren bovendien, hopelijk wordt het idd morgen beter🙏

Zo Joke, je kleinzoon wordt al een hele vent, 20 jaar is volwassen tegenwoordig. Hij toont initiatief, dat blijkt. Leuk hoor, doet me denken aan mijn eigen kleinkinderen. Allemaal al zo groot, twee al volwassen.

Ik ben momenteel druk met het invullen van belastingaangiften, daarom niet zo veel tijd voor fb en deze topic. Maar ik kom echt regelmatig binnenwippen hoor, ik zie jullie graag. De puzzeltjes van Henny/Hehety zijn leuk om te doen, kosten wel wat tijd merk ik.

Nou ajuus maar weer, tot morgen.
Sibilla

Re: Sibine's coffeecorner

Post by Sibilla » Wed Mar 15, 2023 5:20 pm

Hallo dames Hehety en Joke, ik was even niet zo actief vandaag in de koffiehoek. Eerst gezwommen, toen naar de overkant (pannenkoeken uitgedeeld), daarna gestemd en wat boodschappen gedaan. Het kwam er gewoon niet van. Oja, ook nog even in de tuin gezeten.
Ja, hier stond ook een hele rij om te stemmen. Wij konden ook nog een referendumformulier invullen over de plaats van een nieuw gemeentehuis. Dat gingen we niet doen, het zal ons worst wezen waar dat komt te staan. Bovendien is renovatie ook nog een optie, en veel goedkoper bovendien. Ze doen maar.

Oei Henny, dat is niet zo fraai, die kont van jou. 😵😵Stramme spieren bovendien, hopelijk wordt het idd morgen beter🙏

Zo Joke, je kleinzoon wordt al een hele vent, 20 jaar is volwassen tegenwoordig. Hij toont initiatief, dat blijkt. Leuk hoor, doet me denken aan mijn eigen kleinkinderen. Allemaal al zo groot, twee al volwassen.

Ik ben momenteel druk met het invullen van belastingaangiften, daarom niet zo veel tijd voor fb en deze topic. Maar ik kom echt regelmatig binnenwippen hoor, ik zie jullie graag. De puzzeltjes van Henny/Hehety zijn leuk om te doen, kosten wel wat tijd merk ik.

Nou ajuus maar weer, tot morgen.
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests